Budovanie spätných odkazov – kostra, najdôležitejšia časť SEO

Budovanie spätných odkazov

Budovanie spätných odkazov – kostra, najdôležitejšia časť SEO

Budovanie spätných odkazov, alebo teda linkbuilding, je kostrou každej SEO optimalizácie pre vyhľadávače. Vo voľnom preklade to znamená, že práve nenáročné budovanie spätných odkazov je tá najdôležitejšia časť celého procesu. Je pekné, že sa upravia chyby na webovej stránke, že sa vylepší dizajn či obsah, alebo že sa zmenia kľúčové slová na prijateľnejšie, na ľahšie vyhľadávanejšie. Lenže, pokiaľ webová stránka nebude mať kvalitné spätné odkazy, a kým ich nebudete mať aspoň pár, na top miesta sa nedostane. Google, alebo teda spoločnosť, ktorá udeľuje hodnotenie a tým pádom aj pozíciu začínajúcej webovej stránke sleduje v prvom rade splnenie kritérií, kde minimálne jednu z nich predstavujú aj spätné odkazy. Keď už máte udelené umiestnenie, Váš web sa môže dosť ešte vyššie, ale opäť, potrebuje k tomu v prvom rade spätné odkazy. Práve pomocou nich, pomocou metódy budovania spätných odkazov sa užívatelia internetu dozvedajú o webe. Následne ho začnú navštevovať, zvýši sa obrat na webovej stránke, zvýši sa jeho návštevnosť a s tým všetkým súvisí aj zvýšenie pozície vo výsledkoch vyhľadávačov.